Slash och förkylningar.

Isch,ungarna är så förkylda nu, särskilt Isac är riktigt dålig den stackaren.
Det är nog på gång hos mig med, för jag har en så fruktansvärd huvudvärk hela tiden.

Jag fick en väldigt rolig present med posten idag,
helt underbara stämplar från Stämpelboden!
Har redan lite tankar om vad jag ska hitta på för något med dem.
TACK snälla ni och TACK till alla för snälla kommentarer!

Veckans uppgift i Scrapopolet var att skapa med en färg,
och jag valde den lite väl svårfotade färgen vit!



Ha,måste också visa min sons fantastiska pepparkaksskapelse!
Ni kan väl ALDRIG gissa att Slash är hans STORA idol va !?!

Kommentarer
Postat av: Laila

Men det är klart du ska få ett julkort!!! :-D

Men jag har inte din adress och jag har inte din mail heller...



Mig når du på

[email protected]



Så skynda på och skriv nu så ska jag fixa ett kort.

Gulle dig! ♥

2008-12-18 @ 22:47:10
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback