Nytt skräp.

Ännu en snabb runda här, undrar när jag ska orka göra lååååånga inlägg , eller iallafall skriva här oftare!
En liten update ...
Var på mässan i Göteborg i helgen. Blev en del shoppat, och hade nog blivit en hel del mer om det inte varit så svårt att komma fram med rullstolen. Det var nästan omöjligt för mig att se något ,och orkade inte stå upp särskilt långa stunder i taget. Det är dessutom jättesvårt för mig att hålla balansen när folk puttar och knuffas.
Men som sagt....lite fick jag ju shoppat. Här är en del av det:

image331
Några av stämplarna, mest glad blev jag över min maskrosfjuns-stämpel som jag letat så länge efter...
(Hella och Jessica kan inte trott att jag var riktigt klok som jag studsade rundor av lycka över en liten träkloss med gummibit på!)
image332

Var tvungen att testa den direkt.
Fast det här kortet blev helt fel i scanningen! Har embossat med genomskinligt på både motiv och text.
Texten blev helt klar så man ser kortet genom..., och de små stenarna är egentligen rosa.
image333
Och så har Trassel skickat ett kort till Laban,
hoppas inte Labans matte hinner titta här innan det kommit fram.
image334

Det blev lite suddigt, men det får ni på köpet.
Testade min nyinköpta 3d-lack på nos och ögon.
Hmmm, det blir nog använt en hel del...

Hoppas jag orkar pyssla lite mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Snygga kort. Tittade på mskrosstämpeln själv men hoppade över den. Tyckte det blev så mkt annat ;-)
Är hunden en stämpel? Varifrån? Den är ju alldeles bedårande!!

Postat av: Hella

shit, va mycket roliga grejer!! ;) duuu.. hundkortet, får jag lägga det i StoryHouse galleri? eller/och om du vill får du gärna lägga in det under vår egen kategori på scrappiz oxå.. :D
supersnyggt kort!

kram kram

2008-04-01 @ 21:00:48
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Läckert, både hunden och maskrosen....hm, får nog skrivas upp på önskelistan :)

2008-04-01 @ 21:13:05
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Lily

Åh, vad roligt att du kom iväg! *glad* Själv var jag där på söndagen och det kan jag verkligen rekommendera till nästa gång. Lagom mycket folk, nästan för lite. :-) Jättefina kort du gjort... älskar den där maskros-stämpeln... Måste nog köpa den trots allt. :-)

2008-04-02 @ 18:02:44
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Lilo

Sååå fint kort!!! Tack snällaste du!!! Kolla in i min blogg så får du se hur glad Laban blev! =)
TACK!!!

2008-04-03 @ 15:27:58
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Viljarthale

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2008-12-12 @ 17:41:07
URL: http://www.enequist.dk/viljarthale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback