Nasty nasty Virus!

Så där ja,nu börjar jag så smått komma på benen igen.
Elakt litet virus som bitit sig fast nu.
image201
Och så här lär det fortsätta fram tills vårkanten.
Feber,ont i halsen,hosta,svårt att andas ordentligt och ont ont i hela kroppen.
Livet är så kul att leva...*sjunger lite,men hör inget själv för är lika tilltäppt i öronen som i näsan*
Pilutta er som behöver lyssna på galenskaperna jag häver ur mig!

Har gjort ett par kort,men har glömt fota så de kommer nästa gång eller så.

Snart Halloween...
...ska bli så kul med träffen på Storyhouse!

Isch,är helt slut.
Har hjälpt Denice att plugga inför prov,länge sen sist,
och naturligtvis så var det samhällskunskap.
Så TRÅKIGT!
Hoppas det är geografi nästa gång.

Lilo: Kul att du blev nöjd!
Nenne: Det var inget skoj ute,träffade som tur är bara "Spannen"-mannen.
Ullared gick riktigt bra,inte såå farligt mycket folk,och fick tag på mycket av det jag ville ha.
Slå en pling i helgen.
Katta: Hur omöjligt ska det behöva vara för oss att ha fungerande telefoner samtidigt?
Fast...jag har ju varit allt annat än pigg ett tag nu.Ska vi satsa på ett nytt försök i början av nästa vecka?
Söstra mi: Utbytt mot vad???Nu är det snart dags för PARTY och Isac vill att jag ska göra en draksvanstårta...
...den lär ju bli lika ätlig som en riktig draksvans!
Mysmasken: Det är Liquid Pearl,typ som stickles fast inte...hm,ja...

Jag ska nog försöka sova nu...

Kommentarer
Postat av: Söster

Alldeles brainlost om party!!??
Tiden är knapp & jag vet inte längre var & när jag ska vara på olika ställen...

2007-10-26 @ 09:07:32
Postat av: Nenne

Vi har nog hittat ett hus :) hoppas vi får det..kul kul kramen

Postat av: Katta

Ditt virus hittade till mig nu. Fast jag hostar inte i alla fall, allt annat stämmer.
Det är SÅ synd om oss!

2007-10-29 @ 22:54:35
URL: http://blogg.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback