Pysselredovisning

Vi hade en pysseldag häromdagen.
Mina barn brukar inte vilja pyssla,
och just nu har jag ingen aning om varför jag brukar beklaga mig över detta faktum!
På alla de timmarna vi höll på så fick jag själv bara gjort ett litet ynka enkelt kort!
Men,barnen var jätteduktiga,och förhoppningsvis så behöver de inte lika mycket hjälp nästa gång.
Först ett kort som Denice gjorde förra året till sin moster.
Jag älskar det kortet!
image247

Sedan de två hon gjorde häromdagen.
image248image249
Tyvärr har jag inga bilder på de korten Isac gjorde förra året.
(Visst var de fina Nenne?)
Men han gjorde fina i år också,fast  han hade lite väl bråttom när han klippte ut motiven.
image250image251image252

Barnen vill väldigt gärna ha kommentarer!

Ja,och så då det där pytteynkaenkla som jag själv till slut fick ihop...
image253
G'natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilak duktiga barn du har!! Korten de har gjort är i klass med kort man ser på mångas bloggar. Och bra mycket finare än mina...

Postat av: JoJo

Jätte tjusiga kort ju!!

2007-11-26 @ 12:20:21
Postat av: Söster

...sådan mor, sådana barn...
Heja Denice och Isac! (mamzen får se upp när det är scrappizutmaningar i framtiden!)
/SnuskMoster

2007-11-26 @ 13:17:18
Postat av: Ulrica

Jättehärliga kort ni har skapat :)
Och vet ni.. jag har också en dotter som heter Denise!

Kram Ulrica

2007-11-29 @ 12:24:28
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nenne

Super Juliga kort :-)
Tyckte jätte myckewt om det med släden och det första som Isak gjorde..fint fint.
Men du gör också fina juliga kort pesten*L*

2007-11-30 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback