Eeerrrhh....VA????

Det här är helt galet ju!
Hela världen verkar ju vara tokig idag-(natt)
Först åker jag och Dotra mi till Köpenhamn för att se Enrique Iglesias.
(Ja,jag VET att det verkar väldigt olikt mig,men jag har varit ett stort fan till honom i flera år nu.
Tycker helt enkelt att han är snorbra!)
Av någon skum anledning brukar jag oftast råka hamna längst fram på konserter...och så även denna gång.
Tyckte det var särskilt kul för min dotter som inte varit på konsert tidigare,
och nu fick hon se och höra en av sina idoler riktigt nära.
RIKTIGT nära,han höll t.o.m hennes hand en gång!
Ja,det var verkligen en häftig upplevelse.
En RUGGIGT BRA spelning gjorde han.
Vilken suverän liveartist han är!
Fick ett par bra bilder.
Ska fixa till dem snart.

image234

image235

image236

Visst,och sen när jag kommer hem.
Så slut och så totalt vidrigt sönder av smärta...
ja,då går jag in på stämpelsnack och upptäcker att jag kommit på en delad förstaplats i utmaning 6!
Jiiiisus,säger jag bara.
Undrar om någon fattar vad GLAD jag är!?!?!?!?!?!?!?!?!
Detta var mitt bidrag...

image237

Den här dagen har som sagt bara varit SANSLÖS för mig.
Men nu ska jag försöka,och jag menar verkligen FÖRSÖKA,resa på mig utan att skrika så jag väcker halva stan,
och kanske om jag nu lyckas röra någon kroppsdel överhuvudtaget så ska jag förflytta mig till sängen där jag nog (mycket troligt ja!) kommer att bli liggande LÄÄÄÄNGE!
Tack alla ni som röstat på mig!
Gonatt

Kommentarer
Postat av: nenne

Grattis så himmla kul för dig men på tiden tycker jag...alla dina kort är underbart bra..GRATTIS!!!!
(även dina extremt juliga julkort) ;-)
Puss och kram min underbara vän

Postat av: Söster

Jag tycker att det är vi/jag som ska tacka för att vi får se dina kort!
GRATTIS!

2007-11-21 @ 09:44:32
Postat av: Hattifnatt

Hörry tjejen, dina kort rockar - jag är lika sur varje gång för att jag inte får rösta på dig! ;-)

2007-11-21 @ 13:35:49
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Augusti_73/Anna

Vad härligt att läsa om din dag!
Diggar kortet!

/A

2007-11-22 @ 22:25:36
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/
Postat av: Laila

MIN FAVORIT! Alltså kortet... ;-)
Vilken häftig upplevelse att vara på konstert. Fast med värk får man betala ett högt pris tyvärr. Får man fråga vad det är för problem du har? Var rädd om dig!

2007-11-23 @ 01:03:26
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Danialelena

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2010-05-11 @ 13:23:19
URL: http://danialelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback