Söta söta hÄnglar!!!

Nu ska jag nog snart bli bättre hoppas jag.
Fick lite nya mediciner hos läkaren igår,efter att han konstaterat att jag har hörselgångsinflammation,
bihålsinflammation och urinvägsinfektion.
Och jag har undrat varför jag är så trött!!!
Blev iaf superkanonglad idag!!!Nya hÄnglarna kom idag,och de var ju bara så underbart söta!!!!
Slänger in lite bilder på några kort jag gjort de senaste veckorna.Har ju inte blivit särskilt mycket pysslande eftersom jag varit så sjuk.
V?rkort2TankekortGrattiskortP?skkort2P?skkortV?r-kortKort till moster

Kommentarer
Postat av: scrapparsari

Vilka underbara kort du har skapat!! Din blogg kommer jag att besöka ofta för inspiration!

2007-03-28 @ 01:09:28
Postat av: Sanna

Jätte många fina kort!!!
Hoppas medicinen hjälper snabbt!

Postat av: Petra/Paradise

Supersöta kort!!!
Tyckte om dem allihop!
Men lite av en favorit blev det andra kortet uppifrån!
Hoppas du är på bättringsvägen! Aldrig roligt å ligga hemma sjuk =/
Kram Petra

2007-03-29 @ 19:13:49
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Starmoonlightn

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2008-01-04 @ 14:38:20
URL: http://starmoonlightn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback