*SJUUUUUUK*

Vet att det är mycket som skulle ha blivit gjort.
Jag skulle ha fotograferat och mejlat.
Hoppas ni har tålamod ett tag till.
Har lyckats släpa mig upp ur sängen en liiiiten kort stund,
vill bara informera om att jag troligtvis kommer att vara hänvisad till sängen ett bra tag till.
Har förmodligen åkt på lunginflammation-igen-och ja,jag vet att jag borde varit på sjukhuset för länge sedan-
men jag orkar bara inte ens tänka på att behöva klä mig,ta mig ut och sitta där och vänta.
Nej,febern är nog inte så jätte jätte hög just nu,(försöker jag inbilla mig-sitter här och hackar tänder och svettas litervis)den var betydligt högre igår och inatt iallafall.
Nu ska jag göra en enorm kraftinsats och stappla in till sängen igen.
Hör av mig när jag blivit bättre.

Kommentarer
Postat av: sessannenne

Hur mås det.du får ta och ringa en dag snart,vi saknar dig,hoppas att du mår bättre.
Kram älskar dig

2007-03-07 @ 12:44:36
Postat av: Hella

ja klart du ska komma o kolla in butiken! ;) Passa på när det är nån träff vetja!! Den 31/3 finns fortfarande nån enstaka plats kvar om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback