*Jippey* Jag är bjuden på fest!

Oj oj oj,vilket fynd vi gjort idag.
Mer fakta kommer senare.

Har haft möte med ett privat bolag nu angående assistans.
Från den 1 September så tar de över så jag slipper ha kommunens.
Det här blir MYCKET MYCKET BÄTTRE!!!

Har fått inbjudan till fest den 4 Augusti.
*wow* En fest som jag faktiskt blir bjuden till!!!
Ska bli superkul.

Fick beställning på "rockerkort" av världens bästa granne.
Tyckte det var kul,för grannen blev jättenöjd.

T.o.m sämre fotat än vanligt.
image119


I´ll be back later...

Kommentarer
Postat av: Söster

WOW*många! Det var kursivt så det heter duga, kan inte misstolkas!
Jag säger bara: Ingen syster - INGEN fest!
/PussILjumsken

2007-07-11 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback