Jag är ARG!!!

Jepp!
Det är just vad jag är det!
***
Har gjort ett lite häxigt kort till syster.
image120

Annars är det mesta kaos här.
-som vanligt-...fast värre!
Skönt att ha X att belasta med alla jobbiga saker.
Han kommer hit på söndag,sen lär det dröja några månader till nästa gång.
USCH,tycker det är tungt redan nu.
Han ringde idag och beställde fisksoppa till söndag.
Inga problem,ska bara komma på något gott till måndag och tisdag också.
BLÄ för att komma på maträtter,det är något av det tråkigaste jag vet.

Börjar få lite ordning här hemma.
T.o.m Denice's rum börjar bli sorterat nu.
Har just fått klart bland alla dvdfilmer.
Har ändrat ordning,flyttat hyllor och skrivit in alla 605 filmer i bokstavsordning.
Ser tomt ut,så får nog plocka hem lite utlånat...(Wallander,Jonas,Wallanderimage121)

Nix,dags att börja fixa bland böckerna nu...
***
Min systerson fick en ny spännande bok,
så jag fick göra ett aktuellt bokmärke...
image122

Kommentarer
Postat av: Söster

Underbara verk! (önskar jag, förutom häxa, hette John...)
Ilskan över? Min ligger under ytan och bubblar, vulkan du vet.
SysterSomBerOmUrsäktFörSlängdaLurisar

2007-07-17 @ 22:18:49
Postat av: Natasha

Min ilska är allt annat än över.
Är vansinnig över att MINA KATTER blivit hotade!
/SysterSomFörstårOchSitterFastIDenBerömdaSkottgluggen

2007-07-17 @ 22:22:23
Postat av: Söster

Jag skjuter skarpt!

2007-07-17 @ 22:24:40
Postat av: sari

wow!!! Vad snygga kort du har gjort!! Va?! Har nån hotad dina katter?? Va e det för pucko?

Postat av: Annika E

Läskigt snygga!! Kramis!

2007-07-18 @ 13:19:33
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Cards of Maria

Vilket läckert kort och bokmärke!
*vink vink*
Maria

2007-07-18 @ 14:41:30
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback