än så länge...

...har jag aldrig dött av mina ångestattacker...
...men någon gång ska väl bli den första-och sista.
 Gör ett nytt försök med dopkortet.
Nallen är på insidan.
image131
image133image134

Och nu BLUNDAR DU ERIK!
Nästa kort är nämligen till min sösterfån...eller son...
image135
image136
...det var riktigt kul att göra i svart/vitt.
Det kommer jag nog att prova på fler gånger.
Och bara för att alla tycker det är så trist,
så slänger jag in ett foto på mina söta katter också.
FATTAR NI vad Vilse växer fort???
Han har för övrigt fått det bedårande smeknamnet "Pain-in-the-ass" av mig.
Ni får gärna gissa varför!
image137


Kommentarer
Postat av: Söster

Du har gjort det igen - DET BÄSTASTA!
Tack!

2007-07-31 @ 19:17:06
Postat av: SasSa

Båda korten var jättefina! Vilka fina detaljer på dopkortet och filmstrippen va bra du fått till den.
Får man fråga vad katten (på kortet);-) är för märke? Nyfis jag...
Kram SasSa

Postat av: sannaf

Jätte fina kort!!
Det svartvita blev hur cool somhelst!

2007-08-01 @ 22:32:29
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Primia

Det svarvita är så jäkla läckert. Tack för all inspiration.
//Marie

2007-08-02 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback