VARNING!!!!!!!BARA MASSOR AV GNÄLL!

Ok,det här kommer att bli mer information om mig än vad någon vill veta.
Så tipset är att inte läsa längre än hit.

Har inflammation i större delen av kroppen nu känns det som.
Olika från timme till timme vilken del som är värst.
Idag är det iallafall ryggen som leder stort.
Hade jag haft "normal rörlighet" så hade jag troligtvis inte kunnat komma upp ur sängen om det så hade brunnit.
But then again...då hade jag ju inte heller fått inflammationer hela tiden p.g.a muskler som inte kan slappna av.
Anyway,ryggen gör ONT!
Musklarna krampar så jag mår illa,de krampar så jag får muskelbristningar.
Hade så ont idag att jag spydde.(Sa ju att ni skulle sluta läsa!)
Tänkte att *What the F**K*,jag tar ett par Ipren så kanske det allra allra värsta av värken släpper.
Den här gången kanske jag klarar av att ta dem utan att bli KASS!
Asch,vad fel man kan ha då...
Tarmarna började ropa åt mig...
"Hallåååååå där,har du helt glömt bort att du inte tååååål några piller???"
Slemmiga störtblödningar från tarmarna är inte att rekomendera!
(Skyll inte på mig!Jag SA ju till er!)

Fick rådet idag att inte tänka på värken så skulle jag inte känna den så mycket.
Hade jag bara orkat så hade jag skrattat.
Tänk dig själv om du hade ansträngt dig tills du fick mjölksyra i alla muskler.
Feber och influensaliknande värk.
En inflammation därpå och känslan som om någon petar in brinnande knivar  i dig så fort du rör dig,och lite även om du ligger helt helt stilla.(tror iallafall att det är så min värk kan beskrivas just nu,har ju egentligen inte blivit stucken av brinnande knivar någon gång.)
Försök sedan att  INTE TÄNKA PÅ DET!


...sa hon bittert,
 och stapplade sedan iväg mot ytterligare timmar fast i tortyrredskapet som även kallas för säng av vissa...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag hpppas verkligen att du mår bättre. Att ha feber o influensaliknande värk är jag van, men inte i närheten av det du beskriver.
Att få rådet att inte tänkta på värken är ju helt sjukt......Den personen vet inte vad värk innebär.

Tack för receptbidraget!!Det låter gott och detta ska jag testa närmaste veckan. Snabba, goda maträtter gillar vi här i familjen.

Krya på dig
/

Postat av: Nenne

Nu får du snart ge ett livs tecken man börjar ju bli orolig..
Kram

2008-01-11 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback