*...och det snurrar...och det bubblar...*

image272
Borde egentligen inte skriva här nu,är helt för trött och nattdemonerna spökar för fullt.image267
Nåja,börjar väl med att visa mina två sista bidrag till stämpelstaffetten.
Vi slutade på  tredjeplats,EN  poäng efter andraplatsen!
För min del spelar det egentligen ingen roll,för jag är så grymt nöjd ändå.
ÅTTA av ELVA utmaningar så gick mina bidrag till final!
Och jag som tvekade att gå med i tävlingen i rädsla att bli en belastning för laget!
(Den var bara för dig älskade syster!)
Det här skulle jag gärna vilja göra om,fast jag vill ju ha SAMMA LAG i så fall!
Passar också på att tacka världen bästa arme' !!!
NI ÄR SUVERÄNA TJEJER!!!!!!!!

Anyway...bidrag 12,som jag INTE blev nöjd med :

image269

...och slutligen nummer 13,"less is more"-utmaningen.
image270

ANNARS,så längtar jag en massa.
Den 18de kommer R
.Även om jag träffar honom ca en gång i månaden så är det på tok för sällan känns det som.
Får väl göra som Denice säger,och gömma honom bakom soffan.

Längtar också till SWEDEN ROCK FESTIVAL!
Fler band har blivit "utlämnade".image271
Def Leppard och Whitesnake och där är ju Deffarna givna!

Nix,jag får ge upp nu.
Ska dra i mig femtielva olika sprayer och piller and hit the bed, 'cause the bed's a hit!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Hur var festen? blev dom glada :-)?
Vi är sjuka Neo har falsk krupp...hemskt och jag har bihålerna som vanligt..suck
Kram kram

2007-12-17 @ 13:38:53
Postat av: Johanna

Grattis till vinsten på Ulricas blog.

Vilket fint julkort du har gjort med granen.

Ha en bra helg.

// Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback