7 av 10 !!!

Mår RIKTIGT ordentligt jättekass!
Feber och får inhalera en gång i timmen.
Orkar egentligen inte sitta upp,men måste för kära sonen är också rejält sjuk.
Har bäddat ner honom i soffan och vi har legat och kollat på Åshöjden BK idag.
Skånsk produktion från 80talet som utspelar sig på 60talet,
efter min favoritserie i gamla favvotidningen BUSTER.
Att Dan Hylander gjort titelspåret gör ju inte saken sämre!
Bara så häftigt!

Stämpelstaffeten är snart avgjord.
Mycket jämnt i toppen gör det riktigt spännande.
Kan nu visa mina bidrag från utmaningarna 9,10 och 11.
Nr 10 och 11 gick till final!

Först ut nr 9,julgransprydnad:
image261

Nr 10,tändsticksask med glitter:
image262

Och nr 11,triangelformat kort.
image263

Ett par skakiga bilder på julgranen och adventsljusstaken.
image264
image265

Ska köpa en svart ljusstake så fort jag blivit frisk.
Och ta bättre foton så man ser den fina röda mossan.
Jepp,det är viktigt med traditioner och sånt!

G'natt!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Krya på dig vännen hoppas att du mår bättre snart!
Diggar din gran har ej sett något liknande!
Kram Theresia

Postat av: Söster

JAG har asken!!!

2008-01-14 @ 19:18:45
Postat av: Eskilenya

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-05-26 @ 11:09:09
URL: http://eskilenya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback