Knappar & ytterligare konstigheter.

Har fått ihop ytterligare bilder på knappar,har många många fler sorter men orkade inte fota mer....
För de här (som jag kallar "vanliga" knappar) kostar det:
½ kilo - 65:-
1 kilo - 100:-
2 kilo - 170.-
Det är inklusive porto!
Säg till om det är någon/några färger som det ska vara mest av.

Min systers egen designade och handtryckta knappar kostar:
3 .- styck för de små
4.- styck för de stora.
Mått och bilder kommer nog nästa vecka.Jag orkar inte fota eller sortera o.dyl. mer just nu.
De finns i så många olika mönster och färger att jag blir trött bara av att tänka på det.
Här är iallafall några av de "vanliga",ja och lite av de "andra" på första bilden tror jag...*fnissar hysteriskt p.g.a överdos av knappar i mitt liv*


Maila om du är intresserad- [email protected]

Annars är allt kaos här.Familjekriser och sjukdommar i en enda röra.
Längtar efter att få hem Vilse.
Har fullt upp den närmsta tiden med att shoppa och fixa inför sonens födelsedag.
Ska iväg på fredag så han får ta hål i örat,lite svårt att packa in ett hål som present till honom ju...
Börjar bli panikslagen när det gäller Sweden Rock.
Jag hittar ingen som kan hyra/låna ut husvagn de dagarna,och jag kan ju inte åka dit utan att ha någonstans att bo.Ett stort tält skulle väl vara en nödlösning,men det har jag inte heller lyckats hitta något.
*suckar* Jakten fortsätter...
Nä,nu ska jag lägga mig igen en stund,har fått feber och får v'äl passa på att vila innan kära sonen kommer hem från skolan.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du knappdille eller?? Eller bara mani?
Kramiz

Postat av: Jessica Alba

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-02-08 @ 13:50:16
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback