Från ingen musik alls...

...till att inte vilja/kunna sluta nu när kan lyssna ’säkert’!
Med säkert menar jag att jag så sällan är ensam här att känslorna är betydligt lättare att behärska.
Tills det blivit kväll/natt och den vanliga sömnskräcken och ångest tar strypgrepp på mig...
...då kämpar jag istället mot sömntablettsverkan med hjälp av musiken - och både ökar och lindrar ångesten!

Har haft en smärtfylld dag men ändå underbart med en strålande leende, busig Ilara som gör att smärtan inte blir så påträngande trots allt!
(null)
Ilara med sandsaker som funkade alldeles utmärkt utan sand. 

Har för övrigt kommit bra in i läsandet igen trots urusel syn och kronisk huvudvärk!
Jag MÅSTE fixa glasögon! 
Annat roligt är att den senaste provisoriskt lagade kindtanden idag sprack, en stor vass skärva och fyllning åkte av.  Jag åt stekt ägg!!!
Tycker mina tänder börjar bli löööjligt känsliga nu! 
Har fått tid för första sjukvårdstandläkarbesöket i slutet av augusti! Börjar undra om jag har några tänder kvar tills dess?!
Har fullt av sår på tungan av alla vassa avbrutna kanter. 
Kan ju inte påstå att det är direkt lätt att tugga något heller...
Men gnälla, DET kan jag än! 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback