Kort om kort

Ännu ett beställningskort färdigt.
Gjort efter en skiss eller ett kort som jag sett någonstans.
Kan inte komma på var och av vem dock!
Gjorde ett kort till Hella för ett tag sedan, tyvärr verkar det ha försvunnint på vägen dit, *ledsen*,
men nu lägger jag in en bild på det här istället.
Som ni ser så är det gjort efter samma upplägg som dopkortet.
Det är faktiskt två fjärilar överst och jag lyckades kladda lite med 3d lack på dem också.

image355

image356

Nu ska jag pysslilera lite till innan det är dags för sjukhuset och en massa prover inför besöket nästa vecka.
OM jag nu kan sitta vid pysselbordet utan att bli svårt attackerad av tre små katter med MYCKET vassa tänder och klor!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka snygga kort!

Postat av: puck

Vilka fina kort du gjort.
Jag undrar om det inte är en av skisserna till stämpelstafetten okt -08 inne på stämpelsnack du använt..
Hälsn Puck på Stämpelboden

2008-04-22 @ 09:17:46
Postat av: Natasha

Puck: Tack.Och nääe,det är inte därifrån,jag tror det är från en blogg ...

2008-04-22 @ 09:34:21
URL: http://miserywitchen.blogg.se/
Postat av: Laila

Du har underbara katter och jag är så himla avundsjuk!!!

Sen måste jag bara säga att jag blir alltid så glad när jag kommer in i din blogg och ser dina läckra alster. Du ger mig sån himla inspiration! Tack! :-D

2008-04-22 @ 15:16:07
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

2 jättefina kort du gjort!!
så surt när nåt kommer bort med posten =(
Hoppas det letar sig fram med tiden.

Stor kram Petra

2008-04-26 @ 14:48:31
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Kicki

Jättehärliga kort! Speciellt det med fjärilarna!
Hihi, du kan ju komma och barnvakta dem nån gång om du vill *blink, blink*. Känner nog inte för att byta till mig stora odrägliga barn *hihi* Fast å andra sidan är M ganska odräglig just nu också... denna 4-årstrots! *suck* :D
Kram Kicki

2008-05-01 @ 22:28:51
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback