Tar det på en höft.

Det var den bästa midsommar man kan tänka sig!
Underbart att få träffa R,I och J.
Och nu ska det *svordom* inte ta 9 eller 17(!!!) år innan vi träffas igen!

Är totalt jättemegaslut ikväll.
Idag var första dagen med assistans.
*Puh*,det här kommer att bli tufft!
Undrar hur lång tid det kommer att ta för mig att bli van?

Borde verkligen åka till läkare och få kollat min höft,
men jag orkar bara inte...
Har haft ont ett bra tag nu,
och det blir bara värre hela tiden.
Antar att jag fått en inflammation och att jag verkligen borde vila mer än vad jag gör.
Nåja,får se hur det är imorgon.

Slänger in en (som vanligt uruselt fotat) bild på kortet jag gav till J.
Ska försöka komma ikapp lite beställningar imorgon-om jag orkar...
image115
Liftat av HellaBella.

Eventuellt på återseende snart.


Kommentarer
Postat av: Söster

Gullekort!

2007-06-26 @ 16:39:32
Postat av: Cilla

Supergulligt kort! Du kan verkligen det här med stämplar:) har tyvärr inte hunnit testa hÄnglar-sjömännen än. Hoppas att slanten nådde fram!
Cecilia

Postat av: Hella

oh, va snyggt det blev! har glömt bort att man faktiskt kan använda blingpappren till kort *fniss* nu blir det nog jag som får lifta DIG ;)

2007-07-06 @ 12:35:18
URL: http://hellabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback