Kort om kort

Här är de 10 "Tack-för-uppvaktningen-på-min-student-tjosan"--korten som jag fick i uppdrag att göra åt de som faktiskt äger en affär som säljer - kort!
De blev nog nöjda eftersom jag direkt när jag lämnade korten också fick i uppdrag att fixa en framsida till gästboken de ska ha till studentfesten.
Har aldrig gjort något sådant tidigare,men nu är jag nästan klar med den-och är riktigt nöjd faktiskt!
Inte likt mig,men kul att känna så som omväxling.
Anyway...
De här korten har blivit skumma i scanningen.
Färgerna ser helt tokiga ut på somliga och min kära granne som scannade in dem åt mig,
tja,han tyckte tydligen inte att det var viktigt att låta bli att vika dekorationer och så...
Men här är de iallafall:

...just det,gjorde ett bonuskort till tjejen som ska dem,
börjar med det...:

image78
image79
image80
image81
image83
image84
image85
image86
image87
image88
image89

...så,that´s it!

Kommentarer
Postat av: Krumeluran

Vilka fina kort. Synd att grannen vek lite dekorationer. Tur att du är så duktig att en vikt dekoration inte stör så mycket :)
Bra jobbat, och fortsätt så!!
Katarina

Postat av: Jürgen

Åh, tack söte för den fina bilden!
Jag tala inte svenska, tyvärr. Jag tala tyska.
Jürgen
-Tyskland-

2007-06-04 @ 15:08:26
URL: http://www.schweden-navigator.de
Postat av: Snubben

kOOltsomfan
:)

2007-06-06 @ 19:32:58
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Katta

Du är en stjärna tjejen! (Säker på att du inte är göteborgare ändå?, med den humorn menar jag....)

2007-06-12 @ 19:15:05
URL: http://blogg.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback