Det kommer ett...

...inlägg från Ilaras ettårsdag och kalas här sen....när jag fått bilder...

Annars är livet som vanligt.
Jag har flyttat hem till Björklyckn igen.
Det funkar inte med hemtjänst och har inte fått svar på överklagan till förvaltningsrätten angående assistans.
Jag har ont. Jag gnäller. Folk undviker mig.
Jag har full förståelse det.

Lars Winnerbäck sjöng att man ska somna sams med sig själv...
...det var ord som tog hårt att höra. 
Ska jobba på den biten tror jag...

Har efter många år tagit kontakt och fått möjligheten att tacka en person som spelat en oerhört viktig roll i mitt liv.
Vad det känns bra att få möjligheten att säga tack innan det är för sent!

Nåja, det här blev bara några rader för att jag egentligen är osams med datorn (och mig själv) och kände för att slå hårt på några tangenter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback