Jaha...

...då är det ett nytt försök imorgon då!
Fick för ett par år sedan prova en medicin mot/för min ADHD.
Den fungerade jättebra. Tills biverkningarna ville ta död på mig...

Nu ska det diskuteras ett nytt försök med en annan medicin.
Problemet är att medicinerna ofta ’bråkar’ med puls och blodtryck, och väldigt hög puls är ju något jag fått sedan jag drabbades av POTS.
Lite orolig också med tanke på min kroniska blodkärlsinflammation i benen...

...men med tanke på hur förra medicinen verkligen hjälpte så tar jag gärna risken att prova igen!


(null)
Liten Ilara (med majskrokar lite överallt) är nu tio månader!
Helt ofattbart att tiden kan gå så otroligt fort!

Denice och Ilara ska följa med mig till Eslöv för mitt läkarbesök imorgon så den här mormorn tänker passa på att skämma bort sina flickor med lite shopping efteråt! 

Återstår bara att hålla tummarna för att jag kommer ur sängen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback