Ibland borde det vara feberförbud.

Idag är en sådan dag, men besök hos läkare och en EXTREMT tung vecka bakom mig sänkte mig totalt idag.
 
Var i minneslunden. Vågade äntligen.
Sjöng en sång för bror min, men annars var det bara...tomt.
Mor är BORTA.
 
Träffade en fantastisk läkare idag.
Jag fattade inte själv riktigt vad som hände.
Var stressad värre än vanligt och fastnade i huvudet när hans telefon började ringa och han inte svarade - för att det var viktigare att prata med mig!
Förstod det inte själv, men började tydligen gråta och när han förstod att det var hans telefon som stressade mig...
...SÅ TOG HAN DEN OCH BARA HELT ENKELT KASTADE UT DEN I KORRIDOREN UTANFÖR RUMMET!
 
Nåja. Fick en ny diagnos till min ofrivilliga samling.
Har tydligen Fibromyalgi också.
Känns starkt som det kvittar.
viktigast är att han är villig att hjälpa MIN läkare att få fram bästa möjliga behandling för mig.
 
Och grejen är den...
...att jag faktiskt känner att det är på tiden att jag bryr mig om MIG.
 
Fint. Vi kör ett RIKTIGT egoinlägg.
All in liksom...
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Japp! På tiden! För det är du värd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback