En snabb kopp kaffe...

...sedan MÅSTE jag sätta fart!
Klockan är ju snart sju och jag ska hinna baka mina specialscones till älskade sonen,
och han ska hinna ha ätit klart innan klockan åtta eftersom han ska opereras efter klockan ett idag.
Skönt iallafall att han hinner äta något innan resan så han slipper bli så illamående.
Ska nog se om jag kan få i honom något med ingefära så det blir ännu mindre risk.
Vet att det inte är någon allvarlig operation han ska göra,men han ÄR min lille pojke- oavsett att han nu är 15 år och över en och åttio lång......som mamma oroar man sig ändå när det kommer till sövning m.m.Förra gången mådde han inte så bra efteråt och fick senare världens fulaste infektion. Men nu har jag bestämt att det SKA gå bättre den här gången, och sedan ska han förhoppningsvis inte behöva operera sina fötter fler gånger.Mot köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback