HATAR...

...att vakna med huvudvärk.
Och idag vaknade jag av att någon muskel i käken hoppat snett och låst sig,
och nackmusklerna är totalt stenhårda, inflammerade och jag har ONT I HUVUDET!
Tja... och ont i ryggen. Händerna.
Fötterna.
Knän, höfter och vänster armbåge.
Idiotont i magen (blöder igen) och hörselgångar som blivit inflammerade igen.
Alltså bara lite extra smått&gott utöver den "vanliga värken".
 
Hm... och sonen som lovat mig att vi ska storstäda hemmet tillsammans idag!
Näe! Jag vägrar missa mitt lördagsnöje jag sett fram emot så mycket!
 
Så. Färdig för stunden med gnällandet. 
Nu ska jag tanka med kaffet sonen kom in med och försöka bita ihop (fast AJ, näe!) och låtsas att allt är fantastiskt...
Vem vet, jag kanske lyckas lura mig någon vacker eller mindre vacker dag?!
 
Dan Hylander, Pink Floyd, Takla Makan och Florence and The Machine står på nödvändighetslistan idag.
Och så ska jag tänka ut vad jag ska planera ut att skriva på mina planeringslistor.
Blir nog en bra dag det här.
Jag kräver faktiskt att få ha en bra dag nu,
för det var länge sedan...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback