Elsa och jag...

...pratar lite så här på kvällskvisten.
Jag tyckte det var på tiden att jag informerade henne om att hon faktiskt ska få följa med till skogen (mina föräldrar) och fira jul.
Troll och Niclas får minsann stanna hemma i stora staden.
Hoppas nu bara att kattaskrället kan uppföra sig! Risken för det är dock minimal.





Annars tänkte jag bara passa på att informera lite om årets födelsedagsfirande (för de konstiga typer som inte har FB och därför inte redan blivit (motvilligt) informerade.)
Eftersom jag är väldigt attans lycklig över det faktum ATT jag fyller år, så vill jag gärna fira det faktum att jag faktiskt fyller 40!
Ett tag fanns det ju faktiskt risk för att det inte skulle kunna bli någon 40åring alls av mig.
Skröplig sak den här ju.
Nu är det ju så här tokigt att jag tvunget ska fylla år den 19 december,
vilket brukar ställa till problem för de flesta.
Av någon konstig anledning finns det de som har ont om tid så där precis innan jul.
Jag har bestämt mig för att försöka låta bli att ställa så vansinnigt stora krav på mig själv.
Så jag ska försöka låta bli att städa sönder mig och/eller göra massor med mat/kakor o.s.v...
De som vill och kan komma på min födelsedag är hjärtlig välkomna att fira tillsammans med mig.
Jag bjuder på kaffe.
Har även lite te och glögg hemma om man hellre vill ha det.
Kommer kanske eventuellt att orka baka något också,
men det är inget jag vågar lova.
Och om man väldigt gärna vill ha det där kaffet men har ont om just den där tiden den 19de...
tja, då får man gärna komma den 14de eller 15de istället.
Vill man så får man t.o.m komma alla dagarna. Jag tänker köpa hem en HEL paket kaffe för säkerhets skull!
(Jag vet - jag ska inte ställa för höga krav på mig själv och hålla det enkelt - så jag firar i TRE dagar! :/ )
Bra så?
Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback