Virrig dag...

...kan man ju lugnt påstå att det blev idag!

Fick brev från Malmö med tid till min operation!
Trodde inte det skulle bli förrän till hösten eftersom det inte är färdigt med utredningen om bakterierna jag fick vid förra operationen finns kvar.
4 April!!!!! Det är ju SNART!
Nu MÅSTE jag få ordning på mitt blodsocker och mediciner!
Är fullständigt omtumlad över detta. Första tanken var - JA! Jag hinner se Dan Hylander innan!
Nästa var - Attans, detta betyder nog att jag missar Skottlandsresan, för det är tveksamt att jag hinner läka tills dess. Så fruktansvärt svårt att veta ju.
Som sagt...jag är helt snurrig!

Inte blev kvällen bättre av att Isac fick ett nytt skov! Bara FYRA dagar sedan förra!
Skönt att han har tid hos läkaren imorgon, för det här börjar bli REJÄLT obehagligt!
Tänk om jag bara hade kunnat ta hans med.
Allt mitt känns så...litet...!
Tänker inte ens försöka förklara.

Nu ska jag ge sömnen en chans.
Blev visst lite trött av att steka över två kilo sill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback