Vårtecken.

Vad är vårtecken för er?

Snödroppar?
Fågelkvitter?

Vårtecken för mej är att jag och barnen är konstant sjuka med virus på virus som avlöser varandra.
Tycker dock att både jag och sonen överdrivit lite väl mycket i år.
Jag har blivit helt "allergisk" mot att vara utomhus, och hur kul är det?
Speciellt som jag måste följa med sjuklingsonen till sjukhuset flera gånger i veckan.
Inte så lätt utan att gå ut kan jag tala om!
Oj, för att inte tala om vilken utmaning det kommer att bli när jag ska på pilgrimmsvandring i Skottland en vecka! DET kan bli tufft att klara inomhus...

Fler vårtecken?
Jupp...
...det börjar dra ihop sej till fler spelningar med Dan Hylander!
Spelar 21/3 dagligen för att träffa rätt till slut.

Och så börjar vi planera grillfest i Hasslebro (på landet/i skogen hos mina föräldrar) som blivit det traditionella sättet att fira sonens födelsedag. Tror faktiskt att jag ska lägga till ett par rätter på menyn i år!

Ok, från och med nu så är den här bloggen även en förslagslåda!
Behöver tips på rätter till stor grillfest OCH till förätt, huvudrätt och efterätt UTAN choklad.
Ska ha middagsbjudning när jag fyller 40 och laga all maten själv som present till mej själv.

Så...alla förslag är välkomna så länge de inte innehåller choklad eller vitlök!


Kommentarer
Postat av: Pesten tror jag

Har skrivit ett första hemskt dåligt inlägg på fleraår :S Kanske blir fler nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback