Fotobevis...

...på några av dagens bakverk.
Visserligen bevisar det inte att jag faktiskt lyckades,
men lite gott ser det väl ut iallafall?
(Om man nu gillar sötsliskigt och choklad, vilket jag själv inte gör så därför tänker jag lägga in en gammal bild från när jag gjorde en vildsvinsstek för rättvisans skull!)
Skulle ni vilja ha recept på något så hojta bara till så där lite lagom glatt och klämkäckt, så kanske det går att ordna.
Först ut från dagens bakningskamp... (Ni börjar förstå att jag verkligen får KÄMPA med bakning va!?! Så då förstår ni också varför jag är så glad över att ha lyckats med densamma? Dags att sluta tjata?)

Brownies med bitar av vit choklad och valnötter:


Choklat-Chip-Cookies & Rulltårta med lite choklad och smörkräm.


En riktigt god stek av vildsvin...
...dock inte bakad idag.


Gjorde även fyra pepparkaksbröd, violmaränger och mintglass idag.
Men allvarligt talat. Hur kul är det med bilder på fyrkantiga bruna bröd eller ...glass?
Dessutom om bilden är tagen med en liten fjantkamera av en riktigt urusel fotograf?
Tänkte väl det, så där besparade jag er den ögonsmärtan.

Imorgon har sonen fått lov av läkaren att vara med när hans band (de MÅSTE komma på ett namn snart!) ska spela på stor scen första gången! Villkoret är att han sitter ner hela tiden förutom just när de spelar sina två låtar, och då måste han ha en stol bakom sej och har fått LOVA att sätta sej DIREKT om han skulle få allra minsta ont.
Måtte det här bara ta slut snart!!! Först och främst så klart för sonens skull, men även för mina stackars nerver!

Imorgon kommer dessutom Häftiga Hannes med föräldrar på besök.
Lyckan är stor här i huset!

Nu är det bäst jag slutar svamla och gör ett allvarligt försök att ägna mej åt sömnen istället.
Ses en annan dag!

Och extra mycket kärlek till min fina PEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback