Alltså...

...det är inte så att det inte händer något i mitt liv.
Inte heller att jag glömmer bort att blogga.
Det är bara det att jag har fått en ny dator...
...men inte kunnat installera photoshop än.
Inlägget jag planerar behöver bildbevis.
Massor av bildbevis!
Bilder som behöver redigeras en del.
(Ja, orsaken är att jag är en så urusel fotograf men DET behöver väl inte nämnas?)

Har dessutom börjat räkna ner tills operationen.
17 freakin' dagar kvar!!!

Tyvärr tar det upp mycket av min tid med en hel del både nödvändigt, men också alltför mycket onödigt tänkande och grubblande.
Rädslan har inte avtagit på något sätt om jag nu ska uttrycka mej väldigt milt.
Blir minst sagt irriterad på mej själv, men vad hjälper det?!
Kanske bättre att jag ser till att börja uppföra mej ordentligt?

Fortsätter planera nästa inlägg en stund till alltså...
...medan jag kör "epilog", "turkos" och "vargtimme" om och om och om och om igen.
Missat dem? Aj aj aj, se genast till att reparera skadan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback