Varför inte...

...göra ett nytt försök med bloggen kanske?
Ska nog använda kvällen till att fixa lite med den bortglömda stackaren.
Försöker t.o.m intala mej själv att det ska bli lite mer bilder här,
för om inget annat så kan jag ju behöva träna på att hantera den där kameran lite bättre.
Erh....myket bättre.

Till min förtjusning och de flestas förfäran så kommer det att bli en hel del av det här...



Eftersom matlagning blivit min nya stora "hobby" så ska det få större plats här.
Nu behöver jag massor av tips på hur man bäst fotograferar mat!

Så...nu ska jag ägna mej åt det bästa jag vet - STÄDNING!
På återseende...


Kommentarer
Postat av: Katarina

ja men ÅÅÅ vad kul! Och matlagning gillar jag.

Välkommen tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback