Hmmpf...

...kan ju inte direkt påstå att jag är bra på att följa mina listor.
Fick visserligen lagat en del trasig mat, men i övrigt har jag inte fått mycket gjort.
Nja, druckit lite kaffe.
Har inte ens fått mycket gjort av det som inte var med på dagens lista.
Löst lite sudoku tillsammans med Elsa.
Mått illa.
Bakat muffins.
Lyssnat på Eminem och Stefan Sundström.

Elsa löser sudoku:


Passar på att visa mina förkläden jag fick av mor.
Visst borde man väl kunna göra ett mönster och sy såna?
Skulle så gärna vilja ha i rosa och lila.
Och med alla möjliga färger och mönster...

Isac gick till sist motvilligt med på att hålla i det en stund...


Hm, kunde ha orkat ljusa upp bilderna i photoshop kan man ju tycka...



Ska försöka trotsa månen och hoppas på lite sömn inatt, och imorgon är det ett nytt försök med ny lista.
Hope to see you again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback