Gnälligare...

...än vanligt blir det nu!
Trodde jag var på bättringsvägen för så där en halv minut.
Ack vad jag bedrog mej!

Fick besöka öronmottagningen akut igår.
Min doktor där var så attans snäll att hon tog emot mej på sin korta rast hon hade mellan två operationer.
Jag tackade henne genom att vara i sämre skick än väntat så hon blev försenad till operation...

Har en kraftig inflammation i öra/hörselgång som spridit sej ner i käke/ansikte och halskörtlar.
Jupp. Jag har ont.
Och jaaa, duktigt med feber på det.
Om åtminstonde sonen är bättre? Näe, inte direkt. Han har visserligen fått en dunderkur penicillin mot bakterierna i alla de stora såren på fötter och vrister, så förhoppningsvis ska iallafall det bli bättre snart.


Jag vilar en liten stund till...
...sedan lovar jag att jag ska ta bättre hand om min stackars övergivna blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback