Svacka...

...i svackan. Mitt liv...
Jag som alltid har älskat vinter och kyla!
Plötsligt så är jag fullkomligt förstörd av värk p.g.a kylan.
Sommaren är en lång plåga eftersom jag är solallergiker och muskelvärken blir värre av värme ibland.
Ska jag nu inte fixa vinter heller!?!
Alla mina leder är som skrikande söndertrasade jag vet inte vad...
Fungerar inte.
Bara för att göra det här gnällinlägget ännu mer ointressant så lägger jag in en bild som visar att man inte kan se hur ont jag har...






Nu ska jag invänta morgonen.
Ny morgonritual är att plocka upp Jesusbarnet från golvet under Elsas kudde, under köksbordet.
Har placerat minijullkrubbsfigurer på köksbordet för att ElsaTokan ska ha något att leka med på nätterna,
och av någon anledning så göms Jesus under kudden varje natt...



Jag lovar att återkomma med mer gnäll snart.
Eller... jag lovar att försöka iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback