Jag fastnade iallafall...

Bara för att jag är jag och mår så bra idag...
...så kör vi ett stort egoinlägg!


En Elsa. En svart petunia. En glittrande petunia.
(Det är bara kaskelotvalar som kan få en petunia så glittrande glad.)


Med ordentliga painkillers i kroppen, så man kan orka vara glad igen...








Bara för att jag kan stå och gå idag!
Bara för att jag är så attans bäst på att vara jag!








En annan fin, lite färggladare sida av mej...
(skippar alla sår/operationsbilder)



...och utan någon anledning alls.


Så Jennysnäckan. Nu vet du hur jag ser ut idag iallafall... ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Jenny Hurtig, hörsamma nu detta uppror! GÅ MED I FACEBOOK!!

Nu kommer specialdesignade inlägg på bloggen här för att alla kan läsa på facebook utom dig ;) Detta är inte ok! :)

2012-04-27 @ 20:55:31
Postat av: Pesten tror jag

Tack mycket ;) vilken liten ego dag du hade...kan behövas ibland...fin är du.

Så vill jag också kunna sitta med benen en vacker dag...bara för att jag kan liksom.



Och Alex...det kommer inte hända ;)

Postat av: Natasha

Jooodå...

ska nog lyckas få över dej till the dark side någongång! (du & jag en kväll med vin och Demian...) och TACK!

2012-04-27 @ 21:31:15
Postat av: Marie

Herregud vad söt du är!

2014-10-26 @ 10:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback