Fint...mycket fint...

Känns väl ungefär som att någon skulle råkat operera in en jojo i mej den där julnatten.
Hinner liksom inte med. Nere och vänder i djupaste hålet för att i nästa ögonblick sväva så högt att jag blir yr.
Jag tycker inte om det alls!
Dessutom tror jag de råkade skära bort min förmåga att organisera och skriva viktiga listor.
Inte konstigt alls att jag inte får någonting gjort längre.
Förutom att lyssna på dum dum musik som puttar ner mej i det där mörka hålet gång på gång.

Hålet där man är ett litet ensamt knytt...



Låta bli att lyssna?
Det är väl knappast något val.
Är ju inte så att jag är olycklig på något sätt.
Bara väldigt väldigt ensam.
Vore ju värre om det var tyst där nere...

Asch, nu får ni väl ändå ta och rycka upp er va!?!
Gå och shoppa lite åt mej kanske?
Knåpade ihop en shoppinglista igår.
Ska visa så förstår ni kanske vad jag menar med att tappat (fått bortopererat!) förmågan att skriva listor!
Det blir ju liksom ingen lista med bara en... dock väldigt fin... VÄLDIGT FIeNnes...



Hrm... jag lägger ner för stunden.
Blir nog nya listförsök senare.
Ska bara rehabilitera mej en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback