( finns det någon som läser här? )

*visslar falskt*
Egentligen blir jag faktiskt lite mörkrädd när jag tänker på hur jag slösat bort mitt liv på att må dåligt och skämmas för att vara jag.
Så jag tänker inte på det.
Det är ju så mycket roligare att tänka på Här och Nu!

T.o.m idag när jag fick ett mycket tråkigt besked direkt på morgonen,
så kom jag snabbt fram till att det blir så mycket lättare att härda ut om man fokuserar på allt sånt som är BRA istället!

"...Lycklig
är att
leva..."

Ska fixa mig en god kopp te,
sitta i mitt nyrenoverade fiiina kök och planera dagens pyssel.
Det låter väl bättre än att gråta över något jag ändå inte kan förändra.


Bara som en liten parantes i det stora hela...
(  finns det någon som läser här?  )

Vore kul att veta vad ni helst vill se.
Bilder av mitt nyrenoverade tillfixade kök och hall och soon to be-trädgård.
Pysselrelaterat. Ska t.ex göra 8 canvastavlor med vackra ord den här veckan,
och är nästan klar med ett album fyllt av DE VACKRASTE ORDEN!
Eller är det helt enkelt så att ni vill se fler bilder på min Hjälte, mitt Hjärta...
Asch,det spelar faktiskt ingen roll.
Det lär bli en blandning av alltihop i allafall.


Se själv, jag hann med ett ynka radbyte innan det hoppade in en bild!

Nu blir det te i köket innan pysselhörnan invaderas.
Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag läser här - absolut!



Kram, Gunvor

Postat av: Gunvor

2011-04-04 @ 21:42:25
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback