Mycket bättre.

Jupp,så är det.
Mår mycket bättre för tillfället.
Öronen är bättre.
Ansikts/nack inflammationen är bättre.
Blodtrycket är bättre.
Blir inte riktigt lika sjuk av nya medcen längre.
MEN... klarar inte av att vara i solljus ALLS.
Blir megabränd och får exem och blåsor direkt.
Öööh...och jag som ska till Sweden Rock nästa vecka.
Där finns ingen skugga, så jag är nog den enda besökaren som önskar molnigt och regn!

Nåja, fick igång lite pyssel igår och idag iallafall.
Har mått så fruktansvärt illa och haft en huvudvärk från HELL av nya medicinerna
att jag inte klarat av att göra kort en lång period nu.
Här är lite av det jag gjort.
Har tyvärr inte tillgång till kamera så jag har fått scanna det som fått plats,
men suddigt är det ju eftersom jag oftast kör mycket 3d på mina kort.










Sista kortet finns det ljus och tändsticksask i presentförpackning till också.
Gick icke att scanna kan jag ju tala om.
Likaså en ask och några bokmärken som icke ville vara med här.
Fick en dålig bild på en ask,
och den får avsluta kvällens yrande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback