Tja...

...det här kan ju onekligen bli en intressant dag.
Har sovit ca 2 timmar,och mycket mer lär det inte bli idag heller.
Funderar på att organisera lite mer inför Kalmar-resorna idag.
Skriva listor på vad som ska tas med och vad som ska fixas här hemma.
JA! Listor är kul!

                                                      


Annat som måste göras idag är att åka till Malmö och få plockat bort alla mina piercingsmycken.
*suck*
Och har inte råd med nya ringar som jag själv skulle kunna ta av innan operationen,så jag får köra helt utan eller med ringar utan låskula - med risk att tappa bort ringarna.
Det värsta som kan ju hända är ju att hålen växer igen,och det är ju faktiskt inte the end of the world.

Har som ni kanske förstår inte pysslat något på länge.
Svårt läge med skärmaskin och lim,sängliggande med inflammation typ överallt...
*Håller kvar bilden en stund till*

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken otroligt fin kommentar! Jag blev helt rörd!

Tänk att någon orkar läsa igenom allt gammalt svammel ;)

Jag har dessutom tagit bort massor av inlägg som jag tänkte göra en bok av (det är till dessa jag själv gråter...)

Du gjorde min dag! Tack snälla!



Jag blir jätteglad då jag kan inspirera.

Förresten så är ju dina kort helt fantastiska!! Jag tycker det är galet imponerande med kreativa personer. Jag antar att jag tar ut min kreativitet i musik, träning, mat o bak, men allt pill överlämnar jag till min syster. (Så imponeras jag av såna som du)

Tack igen och jag ser fram emot nya spännande inlägg här.

Lycka till med alla piercingar. Jag plockade bort min för ett tag sedan då det inte funkade med min träning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback