Ho Ho Ho...

...nu kör vi igång!
Det är dags att visa julkorten!
Ärligt talat. Det är inte MITT fel att det blivit så här. Det är min mors fel!
Kära ömma moder fick en hjärtinfarkt på min födelsedag, den 19 December.
Efter det,troligtvis p.g.a oro och stress, så valde min kropp att mer eller mindre lägga av!
Har haft en massa svåra inflammationer, svårt att få ner blodtrycket och muskler som låst sig i krampläge.
Tro mig,jag har INTE haft särskilt roligt iallafall!

Men trots värken och sånt trams, så har jag faktiskt fått pysslat MASSOR!!!
Och jag börjar som sagt med att "redovisa" vad jag hann få gjort till jul.
Det blev en hel del presentförpackningar med ljus och ask.
Har glömt fotografera det mesta faktiskt, så det här är vad ni får nöja er med:





 


    

      



   



   



Återkommer om en liten stund med fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: sannaf

Massor med fina kort du har gjort!!!!

Postat av: cattis

Håller med sanna..många härliga alster! =)

2010-04-20 @ 14:10:54
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback