Katter & KAOS...

Vill inte skriva här för ofta,
ni måste ju få tid över till annat än att sitta här och läsa...
*host*

Kan tala om att jag gillar inte den här årstiden!
Hemska värme som gör att värken blir värre och energinivån ligger i botten.
Vidriga sol som ger exem och är äckligt plågsam!
Tacka vet jag vintern!

Har med andra ord inte orkat pyssla särskilt mycket heller,
har istället tillbringat tiden med böcker...massor av böcker!
Men nu var det så länge sedan jag bloggade att det faktiskt hunnit bli lite att visa.

Först ut...      *LYCKA*
För bara se vad jag har fått!
(bild lånad från
Yolis blogg)




KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.
 

 Varje KAOS-award innehåller:

  • Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  • Skaparens eget namn
  • Storlek: 10×15cm 

    Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
    På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
    I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
    Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

 Gissa om jag blev glad!?!
Nu behöver jag adresser till följande:
(Ni kan maila den till [email protected])
Hella

Rimna

Gunvor

Har gjort följande tre kort till er,
för jag beundrar er kreativitet så oerhört mycket!!!
TACK
för att ni inspirerar omvärlden som ni gör!

KAOSkort 1


KAOSkort 2


KAOSkort 3


Det har faktiskt blivit lite annat också:

Grattiskort till söster:


Grattisglass (misslyckat försök att lifta Hellas fina alster!)


Äntligen ett julkort!


Bokmärke till söster:


Tändsticksask till syster (som gillar grodor):


Tändsticksask till Dotters farmor:


Men OJ,var det allt jag lyckats få ihop på så lång tid?
Asch,skyller på att det är fullt upp med katterna här hemma!
Måste ju bara visa två superfina bilder som Denice tagit på min älskade buskatt Troll.




Annars så längtar jag sjukt mycket till nästa lördag då jag ska få se DAN HYLANDER !!!
Finns inget bättre!

Vad var det mer?
JO!
Katta!!!! Jag har inte glömt dig! (Du vet ju hur det är!)
Arbetar på ett projekt åt dig,men jag är INTE snabb!

Nääe,vet ni vad.
Ni har faktiskt annat att göra än att sitta här och hänga sa jag ju!
Nu låter jag er va ifred ett tag igen så ni får något vettigare gjort!
KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: Rimna

Åh, Tack så mycket!!!



Vad gulligt av dig, skickar adressen med en gång!



Kram

Postat av: Katta

Fan va söt troll är!!! Mina tre ser jag knappt röken av nu när det är sommar. Tom korkade Torsten är ute på äventyr. Han som annars inte ens lämnar altanen...

Håller med dig om den äckliga solen. Men i år har jag för första gången i mitt liv inte mått illa av värmen. Fattar inte varför. Men skönt är det!

Kram!!

2009-08-04 @ 19:35:32
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Milo

Vilka fina tjejstämplar!!!!!! VAR har du köpt dem? SNälla hör av dig om det, jag blev helt kär i dem! =) =)



Kram Milo

2009-08-19 @ 09:36:14
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback