Aj aj aj & Ja ja ja!!!

Eftersom jag bara kan använda en hand p.g.a inflammation i nacke/rygg/arm/handled/tumme (*fniss*),
så blir det ett kort inlägg...
Först måste jag bara visa mitt gulleTroll.



Kan inte visa alla kort och bokmärken ännu eftersom de inte nått mottagaren...
Här är ett par iallafall.
Det ena har jag visat innan,
men den här bilden var mycket bättre.
Kära dotter som är fotograf.






Nu ska jag vila igen och hoppas på att bli bra snart,
så att jag kan göra fler kort och få färdigt i min pysselhörna!
Är megasugen på att börja med julkorten nu!

*LYCKA*
Jag ska se Dan Hylander i Malmö den 8de augusti!!!
*Läääängtar*

Kommentarer
Postat av: Ziraff

Använd ´bara de bilder jag skrivit på har jag sagt !

Postat av: Yoli Design

wow så underbart mycket snyggt du gjort!! Meee like som vanligt... :D

Du har en liten sak inne hos mig!! Vääälkommen!



Kraaaaaam

2009-07-14 @ 15:21:17
URL: http://yolidesign.wordpress.com
Postat av: sannaf

Vilka urfina kort! Gillar speciellt piratkortet!

2009-07-15 @ 08:36:56
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Söater

Tack! för vackra kort, bokmärke och tändsticksask!

2009-07-16 @ 16:29:51
Postat av: Hella

jag tokgillar kortet med havstema! :)

Sitter på internetcafé nu, för päronas dator går knappt att komma ut på nätet med :/

Kommer hem på söndag, så då är ordningen återställd igen ;)



kram!!

2009-07-24 @ 14:16:06
Postat av: Petra/Paradise

åååh!! jag blev superkär i ditt första kort! Perfekt kort till en 5åring!! Han kommer bli sååå glad för sin "skattkarta" =D

De andra korten är superfina dom också!

Ryste lite i kroppen då jag fick se "fästingbandet" urk ;)

Tack för dina ord inne hos mej.

STOR KRAM Petra

2009-07-30 @ 22:29:44
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback