C.S.I & 2 kort

Barnen sjuka.
Jag sjuk och går typ sönder hela tiden.
Är snart klar med C.S.I säsong 5, sedan har jag inte fler tv-serie boxar...
...*PANIK*... vad ska jag då göra!?!
Vill pyssla massor,men kroppen vill inte alls.
Har bara gjort två ynkliga små kort på flera veckor nu.
Jaja,det är kanske bättre än ingenting.

Kom på delad andra plats i scrapopolet *GLAD*
och valde en stämpel från Motivet som pris.
Var tvungen att prova vinsten och passade på att lifta ett av
Gunvors underbara kort.


Gjorde faktiskt ett kort till alla hjärtans dag...


Har börjat använda min cuttlebug en hel del sedan jag omorganiserade min pysselhörna.
Nu är det bara den där förbaskade stämpelförvaringen jag ska bli klar med,
sedan kanske jag t.o.m får för mig att fota resultatet!

Återgår till tvn...

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hej raring!

Jag har en utmaning till dig i min blogg. Den passar nog dig tror jag :)

Postat av: Anonym

kolla gärna in vår nya blogg :)

2009-02-08 @ 21:59:57
Postat av: sari

vilka härliga kort!!!

2009-02-14 @ 12:06:01
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback