Lite nytt...

Usch och bläh och ÖÖÖÖÖRK!
Mår INTE särskilt bra just nu, den förbaskade värmen tar död på mig!
Längtar hysteriskt efter vintern!
Ni får stå ut med mycket gnäll, för den här värken är GRYM nu.
Trots att jag äntligen har fått smärtstillande som jag inte blir sjuk av,
så gör värmen och det faktum att jag "varit igång" för mycket,
att min kropp protesterar allt vad den kan!
Nåja,man kan väl inte få allt här i livet,jag ska ju också ha lite skoj ju!

Har iallafall fått pysslat en del.Har inte fotat allt än,och bilderna på Dan Hylander har jag inte orkat fixat till än.
Well,here we go!
Några kort:









Framsidan till mitt "Dan Hylander-projekt",med autograf och självporträtt.
Ett album där jag ska måla/scrappa/whatever och skriva mina favoritdelar från hans texter.
Och ja,jag har lovat honom att visa det när det blir klart
(...någon gång om hundra år,som med alla mina andra projekt!)!




Ett par små tändsticksaskar och totalt misslyckat bokmärke,
(tycker inte att ni ska behöva bli för bortskämda med att bara få se allt vackert jag skapar!)
sen har jag inte mer att komma med idag.








Eller...JO!
Jag har ju glömt att visa "tavlan" jag gjorde åt systersonen!


Lite trist bara att 3d-lack,stickles och sådant liksom försvinner när man fotar det!

Men nu är det hög tid för mig landa i sängen med några böcker.
...om jag inte råkar fastna i pysselhörnan först...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback