Dan Hylander och tändsticksaskar...

En liten lägesrapport:

Har fått en kotförskjutning i ryggen,(var annars???) och har väldans ont!
Ja,förutom alla andra ställen jag har ont i då...typ ...överallt.
Har inflammationer i nacken hur ofta som helst,och det börjar bli minst sagt jobbigt.

Har iallafall kommit igång en del med pysslandet.
Det har blivit en "kort-tavla" till systersonen,kort  och tändsticksaskar de senaste dagarna.
Och ikväll så scrappade jag t.o.m!!!
Kan tyvärr inte visa något än,måste vänta tills dotter lagt in bilderna på datorn.

Har massor med projekt på gång.
Min "Art-journal" med texter av Dan Hylander och recept-minialbum m.m.

Puh...tror jag kryper ner i sängen och kollar lite CSI.

Måste ju vara utvilad imorgon,så jag orkar med DAN HYLANDER!
(Som om någonting skulle kunna hindra mig från att se honom!)

Höres snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback