Rosa fast lila...

Helt j-a galet är livet!
Har ju fått piller som faktiskt hjälper en del mot värken UTAN att jag får miljoner biverkningar och blir sjuk av dem.
Detta innebär att jag t.o.m har kunnat några (väldigt) korta promenader de senaste dagarna.
Obeskrivlig känsla att faktiskt VILJA gå utanför dörrarna.
Det var MYCKET LÄNGE SEDAN jag senast känt så mycket energi och tja,glädje som jag gör nu!
Men vad händer då???
Jo,jag vaknade inatt av att båda mina öron värker så jag bara vill gråta.
Kraftig hörselgångsinflammation IGEN!!!
Visst, jag är van att ha ONT!
Men när exemen i öronen blir så här inflammerad,
VILL JAG INTE MER!!!
För den smärtan är värre än all annan!!!

Nåja,vad trodde jag egentligen? HA!

Har hunnit knåpa ihop ett beställningskort sedan jag kom hem från påskfirandet hos sötaste föräldrarna igår.
Använde min favoritstämpel från HELLABELLA.
Scannern har tyvärr omvandlat de fina lila nyanserna till mer...rosa.
Crackle-3D lack-tjosan eller vad det nu heter på korset och grungeboard sakerna.
Vilka tekniska termer jag svänger med va!?!



Nu ska jag åka ut en sväng och rasta rullstolen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Tusan vad härligt att det gick så pass "bra" för dig att gå...Med litta mer forskning så kan du kanske gå ännu bättre sen? skulle varit gött :) Synd på öronen bara, krya på dig...



får tillägga att jag gillar kortet också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback