ONT ONT ONT i repris!

Hittade ett gammalt kort som jag glömt bort att scanna,
av någon konstig anledning så hade det hamnat bland mina räkningar...
Måste helt klart vara ett av de snabbaste kort jag någonsin gjort.
Inte alltför avancerat om man säger så.


Annars så är det fortfarande sjukt här.
Har fortfarande feber och ONT ONT ONT i mina öron.
Ska tillbaks till läkaren imorgon, (eh, idag...)
och få isatt nytt grejs med kortison.

Nä,ska farma lite på FB sen är det sängen och tjocka boken som gäller.
(Blir inte mycket sömn när öronen är så här kan jag ju tala om för er!)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Söster

Ont, det gör ont, det gör ont, men...

Fantastiska kort gör du ändå!

/SösterKramizar

2009-04-17 @ 08:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback