Jupp,jupp...

Jupp,nu har jag fått det bekräftat.
Jag har fått diabetes.
Det börjar faktiskt bli liiiite mycket nu.

Har fått knåpat ihop ett par kort iallafall.
På det här till Denice´s farmor  så använde jag ett fotografi från hennes (farmors) trädgård,
istället för stämpelmotiv.
Masken och humlan är HellaBella-stämplar! Såååå söta!





Det här har (som vanligt) blivit fel i färgerna i scanningen.
Håret på figuren är i neon/lime/grön embossing,
och blommorna matchar egentligen i färgen.



Ska till mässan i Göteborg på söndag,
och hoppas på att komma hem med många nya stämplar.
Bilder kommer.....

 

Kommentarer
Postat av: Söster

Jag vill också fylla år & få vackra kort!

2008-09-06 @ 11:15:21
Postat av: Hella

oh, fin fint!! :) jag kommer till Ä-holm vid halv 9, så är jag på plats i god tid när ni kommer :)

Hoppas på en kul dag i morrn.. har redan kollat ut lite shopping!! :P messa om nåt ändras.. jag knoppar in tidigt ikväll (om det går) kram

Postat av: Kicki

Vad skoj att du kommer till mässan! Du får komma fram och hälsa på oss i vår monter! Vi har släppt en massa nya stämplar nu på mässan också. :)

Kram Kicki

2008-09-06 @ 22:21:46
URL: http://kickis.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Usch för diabetes, stackare =(

Hoppas du hittade mycket fint på mässan =)

2 jättefina kort du gjort! =)

kram Petra

2008-09-07 @ 23:49:54
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Usch vilket trist besked :( Men jag hoppas att du i alla fall hittade några fina stämplar i Göteborg.

Kram, Gunvor

2008-09-09 @ 19:13:01
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback