Julkort och papper

Uj uj uj,vad resan till Göteborg tog på krafterna!
Men det var ju helt klart värt det.
Jag fick köpt 53 stämplar (om man räknar även de minsta i de hela arken) och en hel del dekorationer.
En cuttlebug med alfabete har också fått flytta hem till mig! *glad*
Och jag klarade av det -trots Hellas försök att fresta mig- .....
JAG KÖPTE INTE ETT ENDA PAPPER!!!
Fick sorterat alla papper igår,och vad upptäcker jag då...?
Jo,att jag behöver köpa papper med julmotiv,och jag som var SÅ säker på att jag hade MASSOR!
Naturligtvis hann jag packa upp och ställa undan alla saker innan jag kom på att jag skulle fota!
Så istället så får ni nöja er med bilder på julkorten som jag gjort de senaste dagarna.









Nix,nu ska jag susa iväg till diabetessköterskan.
Ses kanske snart igen...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jättefina kort! Vad smart att använda garnet till grankvist tillsamans med Filionastämpeln!

Vad skoj det var att få träffa dig på riktigt på mässan!

Kram Kicki

Postat av: Hella

oh, man.. va du pysslat! snygga kort :O jotack, jag har legat i koma i 2 dar o sen dags att börja jobba igen. :) men jag har klippt stämplar o provat lite iaf! Vi kan väl ringas, så får jag göra rätt för mej med pengar oxå.. ska ha kurs i morrn, o sen är det lugnt ett litet tag på jobbet iaf. kramkram

2008-09-11 @ 02:04:24
URL: http://hellabella.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Otroligt snygga kort!!!!

Du har en utmaning i min blogg

2008-09-11 @ 23:47:39
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback