No 1 till Scrapopol.

Jupp,är med i ett spel på Scrappa.com - Scrapopol.
Första uppgiften var att göra något med glitter/bling.
He he, my cup of tea!
Nu är det tyvärr så att den senaste högen med kort jag gjort,inklusive det här till tävlingen,
är WAAAAY för tjocka för att de ska funka i scannern.
(Hur gör man egentligen platta kort?)
Men eftersom jag ju måste visa det här kortet innan den 26 Oktober (då Isac får hem sin mobil),
så var jag ju tvungen att scanna iallafall.
Resultatet blev därefter.
Allt glitter på bakgrunden och bradsen,ja det försvann helt enkelt.
Ja ja,får väl lägga in ny och bättre bild vid senare tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Oh, så fräckt! Allt glitter älskar jag ju! Hmm, nu blev jag ju sugen på att göra glittriga Halloween-kort, se där vad du får mig till... ;-)



Och du, om utlottningen - det behöver inte vara något märkvärdigt, skriv bara ett tips, vilket som helst - jag har inga idéer alls själv nämligen... Och det kan ABSOLUT vara förra årets papper, sånt bryr jag mig inte om!



Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback