Pain in the...

Fick färdigt ett snabbt studentkort igår,söndag alltså.

image391

Öööörk, vad jag ligger back i korttillverkningen.
Men men, nu har jag fått fri tillgång till mitt pysselrum igen,så det ska förhoppningsvis snart bli bättre.
Fast, det blir nog inte mycket mer gjort innan Sweden Rock.
Har ju åkt på en sjusvordoms inflammation i ryggen nu.
Blev väl överansträngd förra veckan när jag for fram och tillbaks till veterinären med stackars Vilse.
Isch, nä, det har varit/är tuffa tider här hos La Familja just nu.

Nu ska jag ta min ryggpina och dra mig in till tortyrsängen.

Hörs när jag är på benen igen...

Kommentarer
Postat av: Corneliusdagny

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback