Kort,snabbt som f*n...

Stod och pratade med grannen sent ikväll,
fick beställning på ett dopkort...och *vips* så var det klart.
Är imponerad över mig själv,vad snabb jag blivit.
Fast, vet ju att det är den där knepiga biten med att bestämma hur,
 vilka papper, stämplar och färger som tar sån lång tid.
Det "problemet" hade jag inte nu,därav snabbt resultat.
image397

Hm, färgerna blev knepiga i scanningen eftersom det blev så många tjocka dekorationer.
Just det, Gullekatt Vilse mår bra igen,han är nästan precis som förr bara lite tröttare.
image398

Så här stor har lilla Siv blivit nu...
image399

Kommentarer
Postat av: Laila

Så underbart! Lite annorlunda än vad jag förknippar med dig. :-) Misstolka det rätt nu!
Jag hoppas dom vart nöjda för det var så himla snyggt

Postat av: Katta & Doriz

Du är helt otroligt duktig!!! Själv kladdar jag bara i mina fotoalbum och sen ser det ut som något en femåring gjort.....

Skönt att Vilse är bra igen!
Kram

2008-06-03 @ 23:16:45
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback